piątek, 27 czerwca 2014

Urządzanie praktyczne - kuchnia

W małym mieszkanku, o którym pisałam ostatnio, nie było praktycznie kuchni. Poprzedni właściciele pozostawili wszystkie przyłącza schowane za kartonowo gipsowymi ściankami i urządzili pokój biurowy.





Musiałam przywrócić starą funkcję pomieszczenia.


Zakupione zostały wszystkie sprzęty.


Trochę pozmieniałam kolejność przyłączy, ponieważ tam gdzie stoi lodówka pierwotnie zaplanowany był zlewozmywak, a tuż obok kuchenka gazowa.


Meble również są nowe i wcale nie robione na wymiar. To gotowe szafki IKEA. Zobaczcie jak świetnie wyglądają na ścianie panele.


Teraz kuchnia chociaż mała jest bardziej funkcjonalna. Ma nawet mikrojadalnię, z której jestem bardzo dumna.


Tylko stolik w całym pomieszczeniu nie pochodzi ze sklepu IKEA. Też jest skandynawski i kupiłam go w JYSK.

Pozdrawiam wszystkich Czytelników. Miłych wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz